
GODZINA | RODZAJ ZAJĘCIA/AKTYWNOŚCI |
![]() 6.30 – 8.00 | schodzenie się dzieci, zabawy służące realizacji pomysłów dzieci w tym: zabawy przy stolikach, zabawy w wybranych kącikach zainteresowań, zabawy konstrukcyjne na dywanie, rozmowy podczas obserwacji |
![]() 8.00 – 8.20 | zabawy integracyjne w tym: zabawy ze śpiewem, zabawy kołowe, zabawy paluszkowe oraz wszelkie zabawy rozwijające aktywność ruchową (ćwiczenia gimnastyczne, zabawy ruchowe) |
![]() 8.20 – 8.30 | czynności higieniczne w łazience, przygotowanie się do I śniadania |
![]() 8.30 – 9.00 | I śniadanie |
![]() 9.00 – 10.00 | realizacja zadań edukacyjnych obejmująca aktywność językową, społeczną, matematyczną, przyrodniczą, muzyczną, plastyczną, techniczną, teatralną |
![]() 10.00 – 10.30 | zabawy dowolne w wybranych kącikach zainteresowań oraz zabawy swobodne przy stolikach; praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
![]() 10.30 – 11.00 | czynności higieniczne w łazience – przygotowanie się do II śniadania, II śniadanie |
![]() 11.00 – 11.45 | czynności samoobsługowe w szatni, przygotowanie do wyjścia na świeże powietrze: pobyt w ogrodzie przedszkolnym, zabawy na placu zabaw, spacery w najbliższej okolicy |
![]() 11.45 – 12.00 | powrót z dworu, czynności samoobsługowe w szatni i zabiegi higieniczne w łazience |
![]() 12.00 – 12.30 | obiad |
![]() 12.30 – 13.00 | odpoczynek poobiedni, relaksacja przy muzyce, bajkoterapia, masażyki |
![]() 13.00 – 14.00 | zabawy: dydaktyczne, tematyczne, badawcze, konstrukcyjne, ruchowe, swobodne w wybranych kącikach zainteresowań lub dowolne przy stolikach |
![]() 14.00 – 14.30 | przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek |
![]() 14.30 – 16.30 | zabawy dowolne w sali: zabawy zespołowe i indywidualne pod kierunkiem nauczyciela: zabawy stymulujące rozwój procesów zmysłowych, słuchowych, wzrokowych, koordynacji wzrokowo-ruchowej itp.; praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych; zabawy dowolne w wybranych kącikach zainteresowań oraz zabawy swobodne przy stolikach |